Szolgáltatásaink

kérdések - válaszok:

Hol lehet igénybe venni az internet szolgáltatásunkat?
Budapesten és környékén valamint Komárom-Esztergom és Vas megyében

Szimmetrikus és aszimmetrikus sávszélességek is elérhetőek?
Igen, mindkét opció rendelkezésre áll.

Mekkora a maximális elérhető sávszélesség?
Mikrohullámú hálózaton akár 1Gbps sávszélesség is elérhető, a csomagok tetszőlegesen, az igényeknek megfelelően alakíthatóak ki. Optikai hálózaton akár 10Gbps is elérhető.

Mit jelent az elérhető (névleges) és a garantált sávszélesség?
Az elérhető a maximális letöltési, ill. feltöltési sávszélesség, a garantált pedig az a sávszélesség, ami minden körülmények között rendelkezésre áll.

Műszaki megoldások

kérdések - válaszok:

Mi a mikrohullámú internet?
Egy megbízható vezeték nélküli kapcsolat a 3C kft. valamelyik bázisállomása és az ügyfél telephelye között. Az épületen elhelyezett antenna és rádiós eszköz időjárástól függetlenül stabil internetkapcsolatot biztosít.

Vezetékes internetkapcsolattal összehasonlítva van-e bármilyen hátrányos, ill. előnyös tulajdonsága a mikrohullámú internet szolgáltatásnak?
A jelenleg elérhető fejlett műszaki megoldások már eltüntették a korábban még létező hátrányokat. Jelenleg úgy a rendelkezésre állásban, mint a válaszidőkben a mikrohullámú kapcsolatok felveszik a versenyt a vezetékes kapcsolatokkal. Ami a hibajavításokat illeti, a hibák sokkal gyorsabban, néhány órán belül, elháríthatóak, míg egy vezetékes hálózat esetében ez sokkal több időt, akár napokat is igénybe vehet. Előny továbbá a gyors létesítés, ami a mikrohullámú szolgáltatás esetén mindössze néhány nap is lehet.

Van-e lehetőség a sávszélesség növelésére a hűségidő alatt?
Természetesen erre van lehetőség.

Fix IP címre van szükségem, tudok-e ilyet igényelni?
Üzleti internet előfizetéshez alapesetben tartozik 1db. fix IP cím, amit ingyen biztosítunk. Nagyobb IP címtartomány igénylésére is van lehetőség, ez ügyben kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

Van-e lehetőség a mikrós internet mellé tartalék, backup kapcsolat létesítésére?
Igen, backup internet szolgáltatást is tudunk biztosítani mobil LTE hálózaton az elsődleges, mikrós interneten használt fix IP cím megtartásával.

    Felmérés, létesítés

    kérdések - válaszok:

    Hogyan történik a mikrohullámú internetkapcsolat létesítése?
    A létesítés előtt helyszíni felmérést végzünk, ami során kollégáink felmérik a létesítés műszaki feltételeit, beleértve a felszerelendő antenna helyét, a kábelnyomvonalat, egyeztetve az ügyféllel és figyelembe véve a helyi adottságokat, igényeket. A felmérést követően egy árajánlatot küldünk, aminek alapján Ön a szolgáltatást megrendelheti. A megrendelést követően egyeztetjük a létesítés időpontját, amikor kollégáink felszerelik a szükséges eszközöket és a szolgáltatást átadják.

    A megrendelést követően mennyi idő alatt létesítik a szolgáltatást?
    A szolgáltatás létesítése a szerződés aláírása után általában 15 napon belül megtörténik.

    Milyen költsége van a szolgáltatás létesítésének?
    Hűségvállalás esetén a létesítés az esetek 99%-ban díjtalan.

    Hibaelhárítás

    kérdések - válaszok:

    Lassúnak tapasztalom az internetkapcsolatomat, mit tegyek?
    Hívja ügyfélszolgálatunkat és kollégáink megvizsgálják a hiba lehetséges okát majd elhárítják azt.

    Mennyi idő alatt javítják ki az esetleges hibát?
    A hiba bejelentését követően annak távoli elhárítása azonnal megkezdődik. Amennyiben helyszíni javításra van szükség, kollégáink egyeztetnek Önnel a helyszíni javítás mielőbbi elkezdéséről.

    Routert cseréltem és nem tudom, elfelejtettem a bejelentkezési adataimat, mit tegyek?
    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a szükséges adatokat kollégáink a rendelkezésére bocsájtják.

    Szerződés, számlázás

    kérdések - válaszok:

    Szerződéses, számlázási kérdésekben hogyan járhatok el?
    Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36-1-491 0900 telefonszámon vagy az iroda@3cnet.hu e-mail címen.

    Van-e lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
    Igen, az internetszolgáltatás szüneteltethető. Ennek ideje min. 1 hét, maximum 6 hónap lehet.

    Van-e díja a szolgáltatás szüneteltetésének?
    Igen, ennek mértékéről kérem, érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

    Hűségidő alatt kérhetem-e a szolgáltatás szüneteltetését?
    Igen, ebben az esetben a hűségidő meghosszabbodik a szüneteltetés időtartamával.

    Hogyan tudom lemondani a szolgáltatást?
    A szolgáltatás lemondása kizárólag írásban az iroda@3cnet.hu e-mail címen, vagy postai levélben lehetséges. Az eszközök leszereléséről a felmondást követően kollégáink egyeztetnek Önnel.

    Szolgáltatásaink

    kérdések - válaszok:

    Hol lehet igénybe venni az internet szolgáltatásunkat?
    Budapesten és környékén valamint Komárom-Esztergom és Vas megyében

    Szimmetrikus és aszimmetrikus sávszélességek is elérhetőek?
    Igen, mindkét opció rendelkezésre áll.

    Mekkora a maximális elérhető sávszélesség?
    Mikrohullámú hálózaton akár 1Gbps sávszélesség is elérhető, a csomagok tetszőlegesen, az igényeknek megfelelően alakíthatóak ki. Optikai hálózaton akár 10Gbps is elérhető.

    Mit jelent az elérhető (névleges) és a garantált sávszélesség?
    Az elérhető a maximális letöltési, ill. feltöltési sávszélesség, a garantált pedig az a sávszélesség, ami minden körülmények között rendelkezésre áll.

    Műszaki megoldások

    kérdések - válaszok:

    Mi a mikrohullámú internet?
    Egy megbízható vezeték nélküli kapcsolat a 3C kft. valamelyik bázisállomása és az ügyfél telephelye között. Az épületen elhelyezett antenna és rádiós eszköz időjárástól függetlenül stabil internetkapcsolatot biztosít.

    Vezetékes internetkapcsolattal összehasonlítva van-e bármilyen hátrányos, ill. előnyös tulajdonsága a mikrohullámú internet szolgáltatásnak?
    A jelenleg elérhető fejlett műszaki megoldások már eltüntették a korábban még létező hátrányokat. Jelenleg úgy a rendelkezésre állásban, mint a válaszidőkben a mikrohullámú kapcsolatok felveszik a versenyt a vezetékes kapcsolatokkal. Ami a hibajavításokat illeti, a hibák sokkal gyorsabban, néhány órán belül, elháríthatóak, míg egy vezetékes hálózat esetében ez sokkal több időt, akár napokat is igénybe vehet. Előny továbbá a gyors létesítés, ami a mikrohullámú szolgáltatás esetén mindössze néhány nap is lehet.

    Van-e lehetőség a sávszélesség növelésére a hűségidő alatt?
    Természetesen erre van lehetőség.

    Fix IP címre van szükségem, tudok-e ilyet igényelni?
    Üzleti internet előfizetéshez alapesetben tartozik 1db. fix IP cím, amit ingyen biztosítunk. Nagyobb IP címtartomány igénylésére is van lehetőség, ez ügyben kérem, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

    Van-e lehetőség a mikrós internet mellé tartalék, backup kapcsolat létesítésére?
    Igen, backup internet szolgáltatást is tudunk biztosítani mobil LTE hálózaton az elsődleges, mikrós interneten használt fix IP cím megtartásával.

      Felmérés, létesítés

      kérdések - válaszok:

      Hogyan történik a mikrohullámú internetkapcsolat létesítése?
      A létesítés előtt helyszíni felmérést végzünk, ami során kollégáink felmérik a létesítés műszaki feltételeit, beleértve a felszerelendő antenna helyét, a kábelnyomvonalat, egyeztetve az ügyféllel és figyelembe véve a helyi adottságokat, igényeket. A felmérést követően egy árajánlatot küldünk, aminek alapján Ön a szolgáltatást megrendelheti. A megrendelést követően egyeztetjük a létesítés időpontját, amikor kollégáink felszerelik a szükséges eszközöket és a szolgáltatást átadják.

      A megrendelést követően mennyi idő alatt létesítik a szolgáltatást?
      A szolgáltatás létesítése a szerződés aláírása után általában 15 napon belül megtörténik.

      Milyen költsége van a szolgáltatás létesítésének?
      Hűségvállalás esetén a létesítés az esetek 99%-ban díjtalan.

      Hibaelhárítás

      kérdések - válaszok:

      Lassúnak tapasztalom az internetkapcsolatomat, mit tegyek?
      Hívja ügyfélszolgálatunkat és kollégáink megvizsgálják a hiba lehetséges okát majd elhárítják azt.

      Mennyi idő alatt javítják ki az esetleges hibát?
      A hiba bejelentését követően annak távoli elhárítása azonnal megkezdődik. Amennyiben helyszíni javításra van szükség, kollégáink egyeztetnek Önnel a helyszíni javítás mielőbbi elkezdéséről.

      Routert cseréltem és nem tudom, elfelejtettem a bejelentkezési adataimat, mit tegyek?
      Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, a szükséges adatokat kollégáink a rendelkezésére bocsájtják.

      Szerződés, számlázás

      kérdések - válaszok:

      Szerződéses, számlázási kérdésekben hogyan járhatok el?
      Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a +36-1-491 0900 telefonszámon vagy az iroda@3cnet.hu e-mail címen.

      Van-e lehetőség a szolgáltatás szüneteltetésére?
      Igen, az internetszolgáltatás szüneteltethető. Ennek ideje min. 1 hét, maximum 6 hónap lehet.

      Van-e díja a szolgáltatás szüneteltetésének?
      Igen, ennek mértékéről kérem, érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

      Hűségidő alatt kérhetem-e a szolgáltatás szüneteltetését?
      Igen, ebben az esetben a hűségidő meghosszabbodik a szüneteltetés időtartamával.

      Hogyan tudom lemondani a szolgáltatást?
      A szolgáltatás lemondása kizárólag írásban az iroda@3cnet.hu e-mail címen, vagy postai levélben lehetséges. Az eszközök leszereléséről a felmondást követően kollégáink egyeztetnek Önnel.